
Pots treure informació dels clients per fer una carta on donen informació d'una oferta, i només l'escriuràs una vegada, i el programa imprimirà totes les que facin falta per cada client específic, estalviaràs temps. També pots fer una cerca d'un client concret, o si la teva base de dades conte dades del magatzem, pots veure que has de demanar al proveïdor, sense haver d'anar al magatzem i preguntar al responsable. Si el que conte és només informació de llibres, pots buscar un llibre o autor concret. A les biblioteques hi ha una base de dades, per localitzar on està el llibre i si està a la biblioteca.

Que pots esborrar, modificar i analitzar dades. La taula, és la creació bàsica de la base de dades, tota la resta anirà en funció de si hem creat una bona taula. Les consultes, és per trobar una cosa concreta o veure un grup concret, com per ex. veure només els clients que són de Barcelona capital, o que tenen un codi postal concret.
El formulari és on s'introdueixen o modifiquen les dades (s'usa al Acces).
L'informe, és el que es fa més bonic per imprimir.
Que a les consultes es poden usar moltes variants com el major que, menor de, igual, etc. (sobretot al acces).

És una forma fàcil d'emmagatzemar i trobar dades, a més de ser flexible en els canvis (depenen del programa, és més o menys fàcil).
Que els Camps i Columnes són el mateix, igual que els Registres i les Files, en cada programa s'anomenen d'una forma o de l'altra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada